Atbildes uz Jūsu jautājumiem

Mums svarīgas godīgas un atklātas attiecības ar Klientu. Tāpēc, sava Klienta ērtībai, sastādījām sarakstu ar bieži uzdotiem jautājumiem un to atbildēm.
Ja Jums neizdodas atrast atbildi uz Jūs interesējošo jautājumu, lūdzu rakstiet mums e-pastu vai sazinieties ar mums WhatsApp. Mēs Jums palīdzēsim!

J: Kā veikt pasūtījumu?
A: Veikt pasūtījumu interneta veikalā var 24/7. Jūs varat veikt pasūtījumu arī rakstot e-pastu, vai nosūtīt informāciju WhatsApp +37129372373. Centīsimies ar Jums sazināties maksimāli ātri.

J: Kā iespējams apmaksāt pasūtījumu?
A: Apmaksāt pasūtījumu Jūs varat veicot maksājumu internetā ar credit/debit karti vai Swedbank internetbankā mūsu tiešsaistē, izmantojot PayPal vai uzklikšķinot uz ‘Sagatavot rēķinu’.

J: Vai ir droši veikt pasūtījumu internetā?
A: Noformēt un apmaksāt pasūtījumu internetā ir droši , jo mēs izmantojam SSL protokolu (Sectigo), lai šifrētu datortīklos pārsūtīto informāciju.

J: Cik ātri tiks sagatavots mans pasūtījums?
A: Visus pasūtījumus mēs sagatavojam rindas kārtībā no plkst. 9.00 - 17.00, no pirmdienas līdz piektdienai.

J: Cik ātri tiks piegādāts mans pasūtījums?
A: Piegādes laiks Latvijā , Igaunijā un Lietuvā ir 1 līdz 2 darba dienas.

Pasūtījuma piegādes laiks var mainīties, ja kāda pasūtītā prece nav mūsu noliktavā. Saņemot pasūtījumu mēs Jūs informēsim par iespējamo kavēšanos.

J: Cik ilgā laikā notiek naudas atmaksa?
A: Naudas atmaksu veiksim 1 – 2 dienu laikā pēc Jūsu iesnieguma saņemšanas (ja pasūtījums uz to brīdi jau nebūs izsūtīts) vai arī tad , kad būsim saņēmuši atpakaļ un pārbaudījuši preci (Atgriešanas procedūra).
Mēs Jūs informēsim, kad būsim veikuši naudas atmaksu!

J: Vai Jums ir privilēģiju programma?
A: Jā, privilēģijas programmas nosaukums ir Dentalmarket Rewards. Lai kļūtu par šīs programmas dalībnieku, Jums jāreģistrējas mūsu internetveikala vietnē un jāparakstās, ka piekrītat saņemt informāciju par jaunumiem.

J: Kāpēc Jūs iesakāt reģistrēties?
A: Reģistrācija Jums palīdzēs ātrāk veikt pasūtījumu, pārskatīt savu pasūtījumu vēsturi un piedalīties lojalitātes programmā.

J: Vai iespējams veikt pasūtījumu no mobilās ierīces?
A: Interneta veikals www.dentalmarket.lv ir piemērots visām mobilajām ierīcēm. Veikt pasūtījumu ir ļoti ērti un vienkārši.

J: Vai iespējams sagatavot rēķinu ar uzņēmuma rekvizītiem?
A: Rēķina sagatavošana, izmantojot firmas rekvizītus, iespējama tikai reģistrētiem Klientiem. Rēķinā būs firmas nosaukums, adrese un reģistrācijas numurs.

J: Cik maksā piegāde?
A: Piegāde izmaksas:

  • Baltijas valstīs (LV; LT; EE) 1-2 darba dienas: 5 Eiro pasūtījumiem zem 65 Eiro (Bez PVN). Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 65 Eiro (Bez PVN).